Team
“Ondanks de vele verschillende karakters, leeftijden en culturen waaruit het team is opgebouwd, wordt er veel gelachen maar ook hard gewerkt”, geeft praktijkmanager Natascha aan. “We hebben sinds de opening eind vorig jaar meerdere assistenten aangenomen en het team is inmiddels flink gegroeid.
De assistenten werken in opdracht van en onder de verantwoordelijkheid van de orthodontist. Voor het dagelijkse reilen en zeilen van de praktijk ben ik als praktijkmanager verantwoordelijk.”
Communicatie
“Als team vergaderen we gemiddeld elke zes weken. Dit doen we vlak voor de lunch die door de praktijk wordt verzorgd. Wat betreft de onderlinge communicatie hebben we een opendeurbeleid; iedereen kan en mag bij elkaar binnenlopen en alles kan besproken worden. Respect voor elkaar staat altijd voorop. We hebben het als team leuk met elkaar, gaan met plezier naar het werk en vinden de werkomgeving prettig.”
Pand
“De praktijk zit in een pand waar vroeger de gemeente zat, aan het Eudokiaplein in Rotterdam-Noord. Na een flinke verbouwing is orthodontist en prak-tijkeigenaar Sebahat Iskender erg trots op de praktijk.
Als de patiënt hier binnenkomt, ervaart hij of zij vooral rust in een mooie, ruim opgezette wachtkamer met comfortabele stoelen. Als je niet voor de eerste keer binnenkomt, kun je je aanmelden bij een van onze aanmeldzuilen. Je komt de praktijk binnen via de lift en komt dan in onze grote wachtkamer, met in het midden de ruim opgezette frontoffice. Links en rechts van de frontoffice zijn de behandelkamers. Bij elke behandelkamer hebben we grote, comfortabele stoelen staan voor de eventuele ouders die wachten tijdens de behandeling.”
Opmerkelijke gebeurtenis
“De meest opmerkelijke gebeurtenis is de opening van de praktijk in november 2023 en de aanloop ernaartoe. Sebahat Iskender begon een jaar geleden met de praktijk, en nu, precies een jaar later, staat er een prachtige praktijk met een volledig team en vier behandelstoelen.”
Goed geregeld
“We zijn trots op het team dat in een paar maanden is opgebouwd. Ondanks verschillende achtergronden, karakters en leeftijden zijn we een hecht team. Daardoor gaan veel dingen als vanzelf; we weten precies wat we aan elkaar hebben. Doordat we een nieuwe praktijk zijn, konden we de gemaakte protocollen direct gebruiken en alle nieuwe assistenten worden op dezelfde manier ingewerkt. Duidelijkheid, communicatie en transparantie naar de patiënt staan bij ons hoog in het vaandel. De mooie praktijk, fijne werkomgeving en het hechte team is merkbaar bij de patiënt. Bovendien doen wij veel op Instagram (9.850 volgers) en TikTok (+64.500 volgers). Daarnaast wordt de lunch voor het hele team geregeld.”